Obavještavanje u daleke zemlje
Postano: 29 stu 2021, 12:57
TEKST UPITA:
Poštovani,
molim Vas Vaše mišljenje o postupanju sa poštanskim povratnicama vezanima za obavještavanje nositelja prava na predmetnim i susjednim katastarskim česticama.
Naime, događa se da gotovo u svakom elaboratu imamo nekoga sa stranom adresom. Konkretno, imamo problema ako su nositelji prava u Kanadi.
Događa se da pošaljemo obavijest no pošta i nakon mjesec dana i duže, ima status “stavljeno u vreću” ili “otpremljeno u inozemstvo” i o toj pošiljci mi nemamo nikakvih povratnih informacija. Do nedavno je katastarskim uredima bilo dovoljno predati status pošiljke i kopiju knjige pošte na dan predaje elaborata na pregled, no već neko vrijeme, jedan od katastarskih ureda (da ne imenujem) u koje predajemo elaborate na pregled i ovjeru, traži da se dostavi Rješenje pošte nakon pokrenutog potražnog postupka za poslanom pošiljkom.
Taj cijeli proces u konačnici traje par mjeseci jer: prvo mi čekamo oko mjesec dana da se povratnica vrati, ukoliko se ne vrati predajemo potražnicu za koju pošta ima rok 3 mjeseca za odgovorom.
Ne znam da li to uopće ima smisla ukoliko je u elaboratu jedna takva povratnica za nositelja prava koji ima gotovo zanemariv udio u susjednoj kč. a predmetni elaborat nije provediv dok pošta ne obavi cijeli postupak.
U međuvremenu dolazi i do promjena na katastarskom planu i u vlasničkoj strukturi na okolnim česticama pa se često cijeli elaborat mora ispravljati i postupak pokretati skoro ispočetka.
Konkretno, jedan elaborat je predan 26.07.2021. godine na pregled. Dana 11.08.2021. godine dobivamo zaključak u kojem u jednoj od točaka se navodi: potrebno je pokrenuti potražni postupak zbog nevraćene povratnice kod Hrvatske pošte za pošiljke …. te priložiti potvrdu o uručenju poštanske pošiljke.
No, još 05.07. smo podnijeli zahtjev za pokretanje potražnog postupka i do danas nismo dobili nikakvo rješenje o predmetnoj pošiljci (niti da je uručena, niti da je izgubljena)
U međuvremenu je istekao rok za dopunu elaborata i katastar je odbacio elaborat.
Molim Vas Vaše mišljenje u vezi odnošenja prema gore navedenim problemima jer smatram da naručitelj nije kriv za loše poslovanje Hrvatske pošte i gubljenje pošiljaka, a isto smatram da ni mi kao izvoditelji ne bi trebali “zavlačiti” izradu elaborata radi tuđih propusta u pružanju usluga.
Unaprijed zahvaljujem na Vašem odgovoru.
Poštovani,
molim Vas Vaše mišljenje o postupanju sa poštanskim povratnicama vezanima za obavještavanje nositelja prava na predmetnim i susjednim katastarskim česticama.
Naime, događa se da gotovo u svakom elaboratu imamo nekoga sa stranom adresom. Konkretno, imamo problema ako su nositelji prava u Kanadi.
Događa se da pošaljemo obavijest no pošta i nakon mjesec dana i duže, ima status “stavljeno u vreću” ili “otpremljeno u inozemstvo” i o toj pošiljci mi nemamo nikakvih povratnih informacija. Do nedavno je katastarskim uredima bilo dovoljno predati status pošiljke i kopiju knjige pošte na dan predaje elaborata na pregled, no već neko vrijeme, jedan od katastarskih ureda (da ne imenujem) u koje predajemo elaborate na pregled i ovjeru, traži da se dostavi Rješenje pošte nakon pokrenutog potražnog postupka za poslanom pošiljkom.
Taj cijeli proces u konačnici traje par mjeseci jer: prvo mi čekamo oko mjesec dana da se povratnica vrati, ukoliko se ne vrati predajemo potražnicu za koju pošta ima rok 3 mjeseca za odgovorom.
Ne znam da li to uopće ima smisla ukoliko je u elaboratu jedna takva povratnica za nositelja prava koji ima gotovo zanemariv udio u susjednoj kč. a predmetni elaborat nije provediv dok pošta ne obavi cijeli postupak.
U međuvremenu dolazi i do promjena na katastarskom planu i u vlasničkoj strukturi na okolnim česticama pa se često cijeli elaborat mora ispravljati i postupak pokretati skoro ispočetka.
Konkretno, jedan elaborat je predan 26.07.2021. godine na pregled. Dana 11.08.2021. godine dobivamo zaključak u kojem u jednoj od točaka se navodi: potrebno je pokrenuti potražni postupak zbog nevraćene povratnice kod Hrvatske pošte za pošiljke …. te priložiti potvrdu o uručenju poštanske pošiljke.
No, još 05.07. smo podnijeli zahtjev za pokretanje potražnog postupka i do danas nismo dobili nikakvo rješenje o predmetnoj pošiljci (niti da je uručena, niti da je izgubljena)
U međuvremenu je istekao rok za dopunu elaborata i katastar je odbacio elaborat.
Molim Vas Vaše mišljenje u vezi odnošenja prema gore navedenim problemima jer smatram da naručitelj nije kriv za loše poslovanje Hrvatske pošte i gubljenje pošiljaka, a isto smatram da ni mi kao izvoditelji ne bi trebali “zavlačiti” izradu elaborata radi tuđih propusta u pružanju usluga.
Unaprijed zahvaljujem na Vašem odgovoru.